Explore the world of Machine Learning (Education course)

À la uneÉvénement à venir

Register now for the KTUR continuing education course on Machine Learning in June (8-10 and 22-24). The English-language training course consists of an introductory and an advanced course. It is aimed at engineers, statisticians, computer scientists, physicists, and anyone with a mathematical/technical background.

8 24 juin 2022
Karlsruhe/Strasbourg

NOUVELLES DATES DISPONIBLES !

Du 8 au 10 juin 2022 pour le cours d'introduction (à Karlsruhe, Allemagne)  et du 22 au 24 juin 2022 pour le cours avancé (à Strasbourg, France).

Inscrivez-vous dès maintenant au cours de formation continue KTUR sur le Machine Learning (apprentissage automatique) en juin. Cette formation en anglais se compose d'un cours d'introduction et d'un cours avancé. Elle s'adresse aux ingénieurs, statisticiens, informaticiens, physiciens et à toute personne ayant une formation mathématique/technique. Le professeur Manfred Strohrmann de l'Université des sciences appliquées de Karlsruhe et Thomas Lampert de l'Université de Strasbourg garantissent une formation scientifiquement fondée et orientée vers la pratique grâce à leur vaste expérience dans le domaine du machine learning.

NEW DATES AVAILABLE!

Introductory course Karlsruhe, Germany : June 8-10, 22, 9:00-12:00 and 13:00-16:00 respectively
Advanced course Strasbourg, France : June 22-24, 22, 9:00-12:00 and 13:00-16:00 respectively

The English-language training course consists of an introductory and an advanced course. It is aimed at engineers, statisticians, computer scientists, physicists, and anyone with a mathematical/technical background. Professor Manfred Strohrmann of the Karlsruhe University of Applied Sciences and Thomas Lampert of the University of Strasbourg guarantee scientifically sound and practice-oriented training through their extensive experience in the field of machine learning.